INFO PR 11/2_ADM_ORG_PÅMELDING

Hei alle i Team Bergen CKs rekordpulje!
Håper alle trener som f… slik at vi når målet om rekord!! 

Litt informasjon. Og én hastesak – påmelding!
Les gjennom og ta kontakt dersom spørsmål.
Oversikt over ryttere finner dere her.

PÅMELDING:
Jeg har nettopp fått kontramelding fra Styrkeprøven om at vi må fylle inn navn i vår pulje innen 15/2 dersom vi skal ha ”tidligpåmeldingsprisen” til kr 1200,-. (stiger til 1400,- den 16/2).
Kontakt Torstein om dette.


Jeg ber om at alle dere som er aktuelle, og på denne listen, melder dere på. Jeg har administratorrettigheter og kan endre navn/bytte osv helt frem til tidlig juni dersom det blir behov. Penger returneres av evt nye deltakere osv.

ANNET:

GROV PLAN:
Fredag:
-Ankomst Trondheim. Smøring av matpakker, siste innkjøp, fylling av flasker, pakking av matkasser, test av sykkel, henting av startnummer i sekretariatet m.m. ”Den Store T-O-boken” sendes separat – i denne er det mange tips til dem som ikke har syklet tidligere.
-Felles pastamiddag og ryttermøte på hotellet om kvelden. OBLIGATORISK DELTAKELSE!
-Sjåfører matbil og servicebil deltar på sjåførmøtet. Egen info.
Lørdag:
-Før start: siste klargjøring, pakking, avlevering av matkasser til følgebil, avlevering av bagasje til transport fra Styrkeprøven/evt lastebil fra BCK (se TRANSPORT). Kort oppvarming 30 minutter før start. Oppstilling ved startsluser 20-15 minutter før start. Sykle som faen!
-Etter målgang: jubel over å ha klart målet(!), bilde, takke for følget! Individuelt hente sekker m.m. i ishockeyhallen, evt også dusje der. Spise Grandiosastykket… Pakking/opprydding av lederbil, matbil og servicebil.

REISE:
Hver og én må komme seg til Trondheim og fra Oslo (og selvsagt fra Trondheim til Oslo).

TRANSPORT AV SYKLER:
Vi diskuterer med BCK’s 1650/1850 grupper om å leie lastebil for felles transport av sykler fra Bergen til Trondheim, og fra Oslo til Bergen. Syklene skal i så fall kunne transporteres ”hele”, innpakket i tepper eller lignende (etter mal fra returtransport Bergen-Voss-rittet). Detaljer vedr dette er ikke endelig avklart, spesielt med tanke på innleveringstidspunkt i Bergen. Dersom dette blir et alternativ forventes det at syklene skal tas ut felles kl. 1700 i Trondheim, bestill reise deretter. Innlevering i Oslo skjer trolig ved Thon Hotell Linne – se OVERNATTING OSLO.
Alternativet er å ta dem med selv på fly, husk i så fall å bestille dette i god tid.

OVERNATTING TRONDHEIM:
Vi har 40 plasser på ”stamhotellet” Comfort Hotell Park. Vi kommer tilbake til romfordeling når vi har dette klart. Prisen pleier å være veldig greier; 900-1000 per pers inkl. middag og frokost.

OVERNATTING OSLO:
Vi legger ikke opp til felles overnatting i Oslo. Tradisjon tro er det enkelte som besøker bekjente, reiser direkte videre osv. Alternativer kan likevel være:
-Q33: http://www.qualityinn.com/hotel-oslo-norway-NO103 Svein Aage, Torstein m.fl. har booket rom på dette. Hotellet ligger noen hundre meter fra målområdet og direkte ved flybussen neste morgen. Veldig praktisk. Hotellet har også meget godt, kaldt øl - anbefales
-Styrkeprøven tilbyr også mulighet til å sove i hall ved målområdet. Sovepose, underlag m.m. må medbringes – og dere må krysse av for dette under påmelding.
-http://www.thonhotels.no/linne (BCK’s 1650 og 1850-grupper skal bo her).

BETALING MAT/SERVICEBILER/DIVERSE:
Vi kommer til å opprette en konto hvor hver og én blir bedt om å betale inn et beløp i forhold til estimert ramme per rytter. Mer om dette senere. Utgifter dekker felleskostnader til utstyr, mat, bensinpenger m.m. Evt overskudd benyttes ofte til en ”pils” på oppsummeringsmøtet. Restbeløp, evt hele ”overskuddet”, tilfaller Bergen CK. Mer info og budsjett kommer.

UNIFORMERING:
Vi benytter Bergen CK’s drakter. Obligatorisk er BCK-trøyer/-jakker. Ryttere fra andre klubber må låne av BCK’ere, vi pleier som regel å få låne tilstrekkelig av ”venner” som ikke skal sykle selv. Evt kan dette også kjøpes hos http://www.boasykler.no
Vi arbeider også med å finne gode og egnede tempohjelmer (type er ikke endelig avklart enda) og felles skotrekk (blå/klubbfarge). Ramme for hjelm er ca 1000-2000, skotrekk 2-300. Det er også snakk om en regnjakke, men dette er ikke endelig avklart.
Uniformering er påkrevd da det er lettere for service/følgebil å observere våre ryttere dersom noen faller av, punkterer eller lignende. Og dessuten er det finere på bilder.

KVALIFISERING/UTTAK og UTVELGELSE
Vi er i ferd med å fylle antallet på 30 ryttere. Grunnet dette og forventninger om at flere kommer til, forbeholder sykkelstyret seg, som tidligere kommunisert, retten til å foreta en utvelgelse basert på resultater våren 2010 (det inkluderer også medlemmene i sykkelstyret) og tidligere meritter. Alternative vurderingsritt kan være Bergen-Voss, Colorline Tour, turritt, aktivritt, veterancupritt. Dette er ikke endelig avklart og vi forbeholder oss retten til å endre på dette.

TRENINGSSAMLING/-HELG
Ambisjonene om å få til dette er fortsatt tilstede. Stedet blir i Skjolden, overnatting på http://www.elvheim.no. Dato: 1.MAIHELGEN

UTSTYRSOVERSIKT/PERSONALIA/PÅRØRENDEINFO M.M.
Skjema til utfylling kommer senere.


Jeg har sikkert glemt noe, men dette er trolig tilstrekkelig i denne omgang.

Sykkelstyret arbeider jevnt og trutt og kommer til å oppdatere dere med info/ordrer jevnlig fremover.

På vegne av sykkelstyret
Christian, Svein Aage og Torstein

Torstein
Tel: 48095690

 Del denne siden på Facebook:

 Send meg artikler pr epost:

Registrer epostadresse